Загальна інформація
Гарантійний термін експлуатації – термін, протягом якого покупець гарантує дотримання правил користування товаром, а виробник, відповідно, виконує до нього гарантійні зобов’язання.
Гарантійний термін експлуатації товару, реалізований через інтернет-магазин «OSS», вважається з моменту передачі товару покупцеві. Будь ласка, перевіряйте комплектність і відсутність дефектів у товарі при отриманні замовлення.
Гарантія
Інтернет-магазин «OSS» піклується про свою репутацію, тому продає тільки сертифікований в Україні товар.
На всі товари, придбані в інтернет-магазині «OSS», поширюється офіційна гарантія від виробника або постачальника. Для деяких товарів гарантійним талоном є товарний чек. Гарантійний талон компанії-виробника товару або чек є підставою для надання гарантійного обслуговування та ремонту. Зберігайте оформлені супровідні документи (касовий чек, гарантійний талон та інструкцію) протягом усього терміну експлуатації.
Несправності, що виникли протягом гарантійного терміну, при дотриманні умов гарантії, усуваються спеціалізованими сервісними центрами. Дізнатися термін і детальні умови гарантійного обслуговування обраного товару покупець може в компанії-постачальника, назва і реквізити якого обов’язково зазначені на упаковці товару. Якщо упаковка придбаного товару не збереглася, покупець може звернутися за допомогою до співробітників інтернет-магазину «OSS», і отримати інформацію про назву та реквізити компанії-постачальника.
Завжди уважно читайте умови гарантійного обслуговування та правила використання товару. Це дозволить уникнути помилок і експлуатувати товар згідно з його відповідним робочим режимом.
Доставка товару на гарантійне та або сервісне обслуговування здійснюється покупцем за свій рахунок.
При продажу товару, що підлягає гарантійному обслуговуванню або гарантійній заміні, продавець зобов’язаний:
- у присутності покупця здійснити перевірку якості товару, наявності експлуатаційних документів, у тому числі гарантійного талона та відривних талонів на гарантійне обслуговування (якщо надані компанією-постачальником), повної укомплектованості товару, зазначеної в експлуатаційних документах;
- проінформувати покупця про правила користування товаром;
- заповнити відповідні розділи гарантійного та відривного талонів на гарантійне обслуговування (якщо надані компанією-постачальником);
- видати покупцеві розрахунковий документ (квитанцію, товарний, касовий чек або інший документ, що засвідчує факт покупки товару).
Якщо товар потребує проведення робіт з введення в експлуатацію, продавець зобов’язаний надати споживачеві відповідну інформацію або забезпечити виконання таких робіт.
Що робити у разі виявлення впродовж встановленого гарантійного строку несправності товару?
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного терміну істотних недоліків, що виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), покупець має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника провести ремонт товару, заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника) або повернення сплаченої за товар грошової суми.
Згідно із законодавством такі вимоги споживача задовольняються щодо товарів, гарантійний термін на які не закінчився.
У яких випадках сервісний центр компанії-постачальника може відмовити в гарантійному обслуговуванні?
Сервісний центр компанії-постачальника може відмовити в наданні гарантійного обслуговування (ремонту) товару у випадках, коли порушена цілісність гарантійних пломб, є механічні пошкодження, які могли бути причиною виходу товару з ладу, порушені правила експлуатації, проведення несанкціонований ремонт сторонніми особами, неправильно заповнено гарантійний талон, серійний номер товару стерт
Дотримання умов, наведених у гарантійному талоні та інструкції з експлуатації (паспорта) придбаного товару, дозволить зберегти гарантію на товар протягом усього гарантійного терміну і підтримувати його в робочому стані протягом усього терміну експлуатації.
Що робити, якщо працівники магазину не можуть самостійно виявити причину несправності товару?
У випадку, коли працівники магазину не можуть самостійно виявити причину несправності товару, він буде відправлений компанії-постачальнику на експертизу. На час перебування товару на експертизі покупець отримає від магазину гарантійний лист, в якому буде вказана:
- назва товару;
- скарга щодо його несправності;
- дата, коли товар було повернуто до магазину;
- висновок про необхідність відправки товару на експертизу.
Якщо експертиза підтверджує, що товар придбав невідповідного стану з вини компанії-постачальника або за наявності фабричного дефекту, покупець має право на обмін/повернення товару або коштів, які були витрачені на його придбання, на вищезазначених умовах.
Действия работников магазина по обмену некачественного товара?
Працівники магазину, у вашій присутності, оглянуть товар на місці, і якщо він дійсно перебуває в неробочому стані або має фабричні дефекти, здійснять його обмін на товар аналогічної марки (моделі, артикула, модифікації) належної якості.
Якщо аналогічного товару немає в наявності, покупець при бажанні може здати придбаний і купити інший, підійде йому за характеристиками і ціною.
Якщо товар, обраний покупцем для обміну, дорожче повертається товар, покупцеві необхідно доплатити різницю в ціні. Якщо ж товар дешевший, різниця в ціні повертається магазином. У разі якщо покупець не згоден на обмін товару, магазином здійснюється повернення грошей, отриманих за товар.
Що робити якщо товар придбаний покупцем товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням?
Потребитель имеет право на обмен товара надлежащего качества в течение четырнадцати дней, не считая дня покупки, если товар не удовлетворил его по форме, габаритам, фасону, цвету, размеру или по другим причинам не может быть им использован по предназначению. Товар подлежит возврату или замене при следующих условиях:
- сохранена комплектность товара;
- сохранена целостность упаковки;
- сохранены маркировки и ярлыки производителя;
- товар новый и не был в использовании.
Если товар соответствует всем условиям, покупатель имеет право обратиться по месту приобретения товара, предъявив документ, удостоверяющий личность покупателя, товар, кассовый чек, и заявить о своем желании заменить товар.
Правила возврата товара, приобретенного с доставкой
Уважаемые покупатели, вы можете отказаться от доставленного товара в случае, если он не соответствует тому артикула, который вы заказывали, не работает или испорчена. Товар, в частности, может быть возвращен курьеру непосредственно в момент доставки. Если дефекты товара были обнаружены после доставки в течение 14 дней с момента покупки его можно обменять или вернуть. Для этого вам необходимо обратиться к специалисту интернет-магазина «OSS» по телефонам: 096 729-66-04, но согласовать с менеджером способ обмена или возврата товара.
Обязательное условие для замены или возврата товара — отсутствие на нем следов использования, наличие оригинальной упаковки, сопроводительных документов и товарного чека. Денежные средства будут возвращены после проверки товара на соответствие правилам возврата, сотрудником сервисной службы.
Все действия по возврату товара происходит согласно Закону Украины «О защите прав потребителей».
Что необходимо сделать для возврата денежных средств?
Подати на електронну адресу vozvrat@oss.od.ua відповідну заяву на повернення коштів, де будуть зазначені вимоги покупця і причини повернення товару.
Крім причин у заяві обов’язково необхідно зазначити наступну інформацію:
- дані документа, що посвідчує особу покупця, який повертає товар (серія та номер паспорта,
- дата та місце його видачі);
- дані про товар (найменування товару, фабричний (серійний) номер, артикул, дата продажу,
- вартість товару на дату продажу);
- суму коштів, які будуть повернуті за товар.
Повернення грошових коштів відбувається тим же способом, яким було сплачено за замовлення.